Avertizare

Cum să obțineți abs după pierderea în greutate

impresia frumusete wellness si centru de slăbire

Alegeți cum să obțineți abs după pierderea în greutate activitate aerobă care vă place cu adevărat. Dacă unteți intereat de exerciții, va fi mai ușor ă urmați chema de exerciții. Exită o mulțime de exerciții aerobice care nu neceită acceul la al Conţinut Avertizare Alegeți o activitate aerobă care vă place cu adevărat.

Dacă sunteți interesat de exerciții, va fi mai ușor să urmați schema de exerciții. Există o mulțime de exerciții aerobice care nu necesită accesul la sală, cum ar fi jogging, mers pe jos, drumeții, ciclism, dans și înot.

Dacă nu aveți timp să exersați 30 de minute pe zi, există o modalitate ușoară de a cum să obțineți abs după pierderea în greutate modalități de a fi mai activ în rutinele zilnice. Dacă faceți acte, profitați de pauză pentru a face o plimbare plină de viață în aer liber.

Urcă scările în loc să iei liftul. Faceți treburi în interior sau în curte timp de de minute sau mergeți când trebuie să ieșiți în afară în loc să conduceți. Este adesea dificil de tonificat această zonă, deci este locul la care trebuie să acordați cea mai mare atenție.

Faceți următoarele exerciții pentru a viza mușchii abdominali inferiori. Exercițiu cu foarfecă: culcați-vă pe spate cu picioarele ridicate în aer la un unghi de de grade, în funcție de flexibilitatea dvs.

Așezați mâinile pe ambele părți și coborâți încet piciorul drept până la câțiva centimetri de sol.

CUM SĂ OBȚINEȚI O CLEPSIDRĂ FIGURA: CE TREBUIE SĂ ȘTIȚI - SĂNĂTATE -

Reveniți la poziția de pornire, apoi repetați cu piciorul stâng. Continuă să alternezi între picioare. Încercați să faceți cel puțin 10 repetări continue.

GREUTATE - SFATURI PENTRU A SLABI SANATOS

Picioare: întindeți-vă pe spate cu picioarele ridicate la câțiva centimetri deasupra solului. Ținând genunchii drepți, ridicați încet picioarele până când picioarele sunt perpendiculare pe podea. Reveniți la poziția de pornire încet, fără a lăsa picioarele să atingă pământul. Repetați exercițiul. Persoane răsucite.

Lucrând către un pachet de șase

Așezați-vă cu picioarele încrucișate și brațele drepte în fața dvs. Strângeți mușchii abdominali, rotiți încet partea superioară a corpului spre dreapta cu aproximativ 45 de grade. Întoarceți-vă spre centru și repetați pe partea stângă.

Rețineți că atunci când ridicați picioarele sau faceți exerciții cu foarfecă, partea inferioară a spatelui ar trebui să fie întotdeauna pe podea, altfel s-ar putea suferi răni la spate. Faceți mușchii abdominali superiori. Mușchii abdominali superiori sunt chiar sub stern, pe care trebuie să-i exersați și pentru a obține o tonă de șase pachete abdominale.

Iată câteva exerciții pentru abdomenul superior. Burtă flexată cu picioarele pe podea: culcați-vă pe cum să obțineți abs după pierderea în greutate cu genunchii îndoiți la 45 de grade și picioarele plate pe podea. Încrucișează-ți brațele peste piept sau plasează-ți mâinile în spatele capului fără să-ți atingi capul. Inspirați în timp ce utilizați nucleul pentru a vă ridica capul și umerii de pe sol, spre genunchi.

Partea inferioară a spatelui este încă plată la sol. Apoi expirați în timp ce vă coborâți încet înapoi la pământ. Crunchii cu picioarele înalte: introduceți o poziție flexată, dar în loc să vă mențineți picioarele pe pământ, ridicați picioarele și îndoiți genunchii.

pierde greutate tradus romana

Ținând picioarele și partea inferioară a spatelui încă pe podea, ridicați partea superioară a corpului spre picioare în timp ce expirați. Apoi inspirați în timp ce coborâți încet înapoi la pământ.

CUM SĂ TONIFIAȚI STOMACUL DUPĂ PIERDEREA ÎN GREUTATE - AB EXERCIȚII - 2021

Ridicarea șoldului: întindeți-vă pe spate cu brațele încrucișate pe piept. Dacă sunteți începător, vă puteți așeza mâinile de ambele părți cu palmele orientate în jos. Apoi, ridicați picioarele astfel încât tălpile picioarelor să fie orientate în sus. Folosește-ți abdomenul pentru a ridica șoldurile de pe podea. Faceți mușchii abdominali încrucișați. Nu în ultimul rând, trebuie să vă tonificați mușchii abdominali diagonali.

Account Options

Dacă nu faceți mușchii abdominali încrucișați, mușchiul central se va dezvolta în mod disproporționat, atunci pachetul de șase va arăta foarte ciudat. Iată exerciții de tonifiere a mușchilor abdominali. Îndoire laterală: Stai în poziție verticală, cu picioarele la lățimea umerilor. Așezați-vă mâinile pe șolduri, apoi aplecați-vă încet într-o parte la talie, mișcându-vă partea superioară a corpului spre dreapta.

Reveniți la poziția de pornire, ați pierdut greutatea paleo repetați în stânga. Dacă doriți să faceți mișcarea mai dificilă, puteți ține mâinile pe laturi, purtând un obiect greu ca o sticlă de apă în timp ce vă îndoiți. Îndoiți în burtă: culcați-vă pe spate cu picioarele ridicate și genunchii îndoiți la un unghi de 45 de grade, picioarele la lățimea șoldului. Acest lucru este cel mai ușor atunci când picioarele tale sunt așezate pe o suprafață plană ca o canapea.

Apoi, cu mâinile în spatele capului, folosind mușchii centrali pentru a ridica capul și umerii de pe podea, atingeți cotul drept de genunchiul stâng.

Reveniți la poziția de pornire, apoi repetați astfel încât cotul stâng să vă atingă genunchiul drept.

SECRETUL PENTRU ȘASE PACHETE ABS: OBȚINEȚI ABS TÂRZIT ÎN 60 MIN / SĂPTĂMÂNĂ

Expirați în timp ce vă ridicați corpul și inspirați când reveniți la poziția de pornire. Îndoiți burtice rusești: întindeți-vă pe podea, îndoiți genunchii și așezați picioarele sub un obiect greu. Ridicați partea superioară a corpului de pe podea. Îndreptați-vă brațele perpendicular pe corp și răsuciți corpul în lateral în timp ce expirați. Reveniți la poziția de pornire în timp ce inspirați.

Repetați și scrieți persoana din cealaltă parte. Pentru o mișcare mai dificilă, puteți face mișcare în timp ce purtați un obiect greu, cum ar fi o sticlă de apă, o pungă de orez sau un dicționar mare. Faceți scândura.

am primit 3 săptămâni pentru a pierde în greutate

Scândura este importantă pentru orice grup de abs, deoarece mișcă toți mușchii abdominali împreună cu multe alte grupe musculare. Cum să faceți acest lucru: ajungeți într-o poziție de împingere, folosiți coatele pentru a vă sprijini corpul în locul mâinilor.

Păstrați-vă corpul drept și asigurați-vă că șoldurile nu se lasă. Contractă și strânge toți mușchii din jurul abdomenului, fără a lăsa abdomenul să se lase. Rămâneți în această poziție cât mai mult posibil. Relaxați-vă capul și priviți în jos spre podea.

  1. Pierderi de greutate simplă schimbări de stil de viață
  2. Efectul pierderii în greutate pe perioadă
  3. Pierde grăsime mânca ceea ce vrei
  4. Îndepărtați grăsimea și obțineți abs |
  5. Cum să pierdeți în greutate la sfaturi acasă
  6. Pierderea în greutate dubuque ia
  7. Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide Pentru a preveni pierderea prea multă, există anumite planuri de dietă și tipuri de exerciții fizice care vă pot ajuta să pierdeți în greutate, să ardeți grăsimi și să vă mențineți masa musculară.

Când practicați pentru prima dată, ar trebui să dețineți această poziție timp de 10 secunde de fiecare dată, apoi să măriți treptat timpul de reținere. Pentru a vă menține corpul aliniat, ar trebui să vă exersați în fața unei oglinzi.

  • CUM SĂ TONIFIAȚI STOMACUL DUPĂ PIERDEREA ÎN GREUTATE - AB EXERCIȚII -
  • Pasul 4 Pierderea în greutate te ajută să scapi de dimensiuni în îmbrăcăminte și să fii mai sănătos, dar te poate lăsa, de asemenea, cu o piele flăcată, care nu arată ca cea mai subțire, tonifiată tonificată pe care ți-ai imaginat-o.
  • Pierdere În Greutate | Iunie
  • Cum de a stabili obiectivele de exercițiu și pierdere în greutate pentru începători Cum să obțineți Abs pentru fete Posted on Femeile, pe de altă parte, se mulțumeau cu un stomac plat și câteva curbe seducătoare pentru a se potrivi.
  • Cum să obțineți Abs consumând ceai verde - Pierdere În Greutate
  • Pierdeți grăsimea buricului și obțineți rapid rapid

Păstrați un jurnal de hrană și exerciții. Pentru orice program de exerciții, jurnalizarea este o modalitate excelentă de a vă urmări progresul și măsura dacă vă îndepliniți obiectivele. Rețineți cu atenție tot ceea ce mâncați și toate exercițiile pe care le faceți în fiecare zi.

ESTE POSIBIL SĂ OBȚINEȚI ȘASE PACHETE ABS DUPĂ CE AȚI OBEZ? - ALTE SPORTURI - 2021

Un jurnal vă poate ajuta să vă dați seama care părți ale dietei și rutinei de exerciții fizice trebuie îmbunătățite. Măsurați circumferința taliei. Deoarece mușchiul este mai greu decât grăsimea, aceste măsurători sunt o măsură mai importantă decât greutatea atunci când se evaluează progresul.

Măsurarea taliei săptămânal vă va spori sentimentul de responsabilitate și va reflecta progresul realizat. Pentru o măsurare precisă, puteți utiliza o riglă obișnuită, care măsoară direct deasupra osului șoldului. Nu măsurați pe haine. Relaxați-vă mușchii și nu vă băgați în stomac. Faceți fotografii înainte și după antrenament.

Îndepărtați grăsimea obțineți

Deoarece ne uităm adesea în oglindă în fiecare zi, poate fi dificil să observăm progresul în timp fără a face fotografii. Faceți fotografii ale corpului dvs. Observarea schimbărilor din corpul tău îți va oferi o motivație suplimentară. Amestecă exerciții.

ana pierdere de grăsime

Aceasta este o modalitate prin care corpul tău nu se obișnuiește cu regimul de exerciții, pentru a te ajuta să nu te plictisești și să renunți. Abs-ul încrucișat este unul dintre grupurile musculare cu cea mai rapidă creștere și este, de asemenea, cel mai greu de ținut, deci trebuie să faceți scânduri regulate pentru a rămâne ferm.

Dacă doriți să pierdeți o cantitate mare de grăsime din burtă, ar trebui să vă concentrați mai întâi pe dietă și exerciții aerobice. După ce pierderea în greutate este completă, puteți începe să faceți exerciții abdominale. În acest fel, nu veți pierde efortul de a vă construi abdomenul sub stratul de grăsime.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Avertizare Pentru a evita deteriorarea spatelui, trebuie să faceți toate exercițiile abdominale pe saltea. Dacă nu aveți o saltea de antrenament, puteți folosi una sau două pături. Nu te exercita prea mult. Scopul este să simțiți oboseala musculară, nu durerea. Discutați cu medicul dumneavoastră înainte de a începe o nouă dietă sau exerciții fizice, mai ales dacă aveți probleme de sănătate.

Când vă exercitați abdomenul inferior, asigurați-vă că vă mențineți spatele plat pe podea pentru a evita rănile la spate.