Ce este un endomorf?

Cum să pierzi endomorful de grăsime corporală, Streaming Loss of Faith - Gratis ITA it

Ce este un endomorf ?

Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail. Asta, mai ales avand in vedere ca endomorful este interesat in special de arderea grasimilor, si apoi de adaugarea de masa musculara. In primul rand, pentru cei care nu cunosc cele trei tipuri somatice, sau fenotipuri, sa facem o scurta recapitulare. Sheldon in Practic, imparte oamenii in trei tipuri somatice mari, in functie de forma corpului si predispozitia genetica de a stoca grasime.

O sa vedem cateva strategii specifice, care te pot ajuta sa pui masa musculara, fara prea multa grasime.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN BURTĂ: 11 PAȘI ȘI DE CE ESTE IMPORTANT - - SĂNĂTATE -

Raspuns: ATENTIE: In acest articol o sa ma refer la endomorfii naturali, cu predispozitie genetica spre ingrasare, nu la persoanele care au ajuns sa se ingrase datorita stilului sedentar de viata si al alimentatiei gresite.

Se pare ca de fiecare data cand cineva scrie un articol despre masa musculara, se adreseaza ectomorfilor sau mezomorfilor. Totusi, strategiile de antrenament si nutritie pentru ectomorfi si mezomorfi nu sunt optime pentru endomorfi, datorita diferentelor metabolice si fiziologice. Sigur, poti sa mananci la fel ca un ectomorf, si o sa pui masa musculara.

dieta indiana carmen bruma

Ca endomorf, trebuie sa gasesti un echilibru de alimentatie, care sa iti permita sa pui masa musculara, fara o tona de grasime. Strategii alimentare pentru endomorf Pentru endomorfii care incearca sa puna masa musculara, e nevoie de o dieta hipercalorica mananci mai multe calorii decat consumi zilnicla fel ca si la celelalte tipuri somatice.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Diferenta este ca nu trebuie sa manance prea multe calorii peste limita de mentenanta un punct de plecare pentru a iti determina limita de mentenanta este sa inmultesti cu 33 greutatea ta — daca ai 90 de kg, limita e in jur de de calorii zilnic. Mananca mese mici si dese Daca nu mananci pentru perioade lungi de timp, o sa ajungi sa mananci prea mult cand ajungi sa mananci. Mesele mai mici si mai dese iti mentin metabolismul ridicat, ceea ce inseamna ca o sa arzi mai multa grasime.

In plus, ajuta si la controlul insulinei hormonul de cum să pierzi endomorful de grăsime corporală din corpceea ce inseamna ca se va depune mai putina grasime.

  • Ce tipuri de corp au oamenii?
  • EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP Poate ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Limiteaza consumul de carbohidrati Consumul de carbohidrati duce la o eliberare de insulina in corp. Dupa cum ziceam, insulina este hormonul de stocare, ceea ce inseamna ca grasimea se va depune mai usor. Limiteaza-ti consumul de carbohidrati zilnic zahar de orice fel, fainoase, produse de patiserie, paine alba.

Totusi, carbohidratii sunt necesari pentru energie si adaugarea de masa musculara, asa ca nu trebuie sa ii elimi complet din alimentatia ta.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Nu iti recomand dextroza, maltrodextrina sau alte tipuri de carbohidrati simpli, dupa antrenament. Muschii sunt pregatiti sa absoarba nutrientii, asa ca e mai important consumul de proteina.

traductor pierdere de grăsime

Mananca grasimi sanatoase Pe langa proteina si carbohidrati, trebuie sa mananci si grasimi sanatoase: migdale, alune, unt de arahide, avocado, ulei de masline, etc. Grasimile sanatoase ajuta la scaderea indicelui glicemic al unei mese, regleaza metabolismul si ajuta la imbunatatirea mediului hormonal din corp, care va duce la arderea tesutului adipos.

Mananca mai putin in zilele in care nu te antrenezi In zilele in care nu cum să pierzi endomorful de grăsime corporală antrenezi, nu e nevoie sa consumi la fel de multe calorii.

Articole asemanatoare

Iti recomand sa consumi carbohidrati doar la micul dejun, si sa mananci legume si fructe pentru acoperirea restului necesar de carbohidrati. Mananca destula proteina pe zi Proteina este esentiala in adaugarea de masa musculara.

ncis tim mcgee pierdere în greutate 2021

Pentru endomorfi, e cu atat mai critica, pentru ca nu trebuie sa piarda din masa musculara acumulata, atunci cand se antreneaza sa dea jos grasimea. De exemplu, natural max slimming comentarii avansată ai 90 kg, ar trebui sa consumi in jur de g de proteina pe zi.

Strategii de antrenament pentru endomorf 1. Asta inseamna repetari intre 6 si 12, cu greutati mai mari. Singurul lucru pe care ai vrea sa il faci faci diferit fata de ectomorfi este sa micsorezi timpul de odihna intre seturi, intre cum să pierzi endomorful de grăsime corporală sec — 1 min.

CAUTA ARTICOL

Asta te asigura ca arzi mai multe calorii in timpul antrenamentului. Foloseste eficient antrenamentul cardio Evident, o necesitate pentru endomorfi. Ambele tipuri de cardio au avantaje si dezavantaje. Pentru ca rezervele de glicogen din muschi sunt epuizate dupa antrenamentul cu greutati, corpul va apela la rezervele de grasime pentru energie. In zilele in care nu te antrenezi cu greutati, poti face HIIT sedinte pe saptamana.

Cum slăbești rapid 10 kilograme! Secretele nutritionistului.

Antrenamentul HIIT de exemplu, sprinturieste foarte eficient pentru arderea grasimilor. In plus, iti asigura si un antrenament foarte bun pentru picioare.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Nu, nu sunt necesare. Daca faci ce ti-am recomandat mai sus, nu o sa ai probleme a pui masa musculara si sa arzi grasimea. Totusi, ca suplimente, poti folosi o pudra proteica din zer, pentru a iti completa necesarul zilnic de proteina. Poti incerca extract de ceai verde foarte eficient in arderea grasimilorsau cafeina in cantitati moderatepentru mai multa energie in timpul antrenamentelor.

Poate ectomorfii își pierd ușor grăsimea

Am scris un articol complet despre cum iti poti alege suplimentelein functie de scopul tau. Concluzie Datorita diferentelor metabolice si fiziologice specifice, endomorfii au nevoie de strategii specifice de alimentatie si antrenament. Urmeaza strategiile pe care le-am enumerat mai sus, si o sa fii pe drumul spre un corp suplu si musculos.