Bedienungsanleitung Toledo PPS (Seite 54 von 54) (Deutsch, Spanisch, Portugiesisch)

Cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate. HERCULES Solar 26 1 A - Immergas

Cum să rulați videoclipul corect Alergarea este un mod simplu și eficient de a cheltui calorii. Cu ajutorul său, este ușor să creezi un deficit de calorii, care este principala condiție pentru pierderea în greutate.

Există însă o problemă - începătorii nu știu de ce și cum să începi să ruleze corect. Dacă sunteți gata, dar vă aflați încă în îndoială, citiți sfaturile antrenorului.

cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate

Cine poate alerga și cine nu? Totul este simplu aici. Masa de grăsime excesivă IMC peste 35 de ani interzice rularea, deoarece greutatea corporală va afecta în mod negativ articulațiile genunchiului și menisci, în special, ceea ce va duce la disconfort și, eventual, la leziuni.

În acest caz, în loc să alergi, trebuie să mergi. Acest lucru este mai puțin eficient din punct de vedere al cheltuielilor de calorii și, prin urmare, va trebui să dedice mai mult timp antrenamentului. Am scris despre detalii mai devreme. Toți ceilalți au voie să alerge. Cu toate acestea, leziunile la genunchi, durerea sau disconfortul nu trebuie ignorate și este mai bine să consultați un fizioterapeut competent. Cum să vă pregătiți pentru prima dvs.

În zilele noastre, brandurile sportive mondiale produc costume speciale de compresie, tricouri, tricouri și pantaloni.

HERCULES Solar 26 1 A - Immergas

Poliesterul, nylonul sau un amestec pe bază de microfibră permite pielii să respire și ajută la menținerea unei temperaturi stabile a corpului. Când vei fugi în ele, nu vei fi rece și nu va fi fierbinte. Astfel de haine nu sunt o condiție prealabilă, dar, după cumpărarea unei uniforme sportive bune, veți primi o nouă taxă de motivație.

Este extrem de important să arăți și să te simți confortabil în timpul alergării. Pantofii sunt o parte cheie a alergării. Sănătatea dvs.

Nu vă recomandăm să căutați în direcția unor mărci globale precum Nike, Reebok sau Puma. În mod evident, prețurile sunt prea scumpe, iar încrederea a fost mult timp subminată odată cu lansarea unei serii nereușite de adidași de alergare. Orice alergător profesionist care nu are obligații contractuale vă va sfătui să alegeți pentru alergare: Asics, Mizuno, Brooks, Saucony, New Balance. Primul brand este popular datorită prețului accesibil și a calității sale bune.

cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate

Separat, remarcăm importanța pronației piciorului. Producătorii produc condiționat mai multe tipuri de adidași, care se reduc până la trei tipuri de pronație: Hyperpronation picioare plate - hipopronie arcul înalt al piciorului - neutru normă Nu uitați să luați în considerare caracteristicile dvs.

Alege-ți pantofii de alergare după acest criteriu și vei fi confortabil.

Locul potrivit pentru a alerga Este ideal să începi să alergi pe un stadion cu o suprafață de alergare moale, a cărei amortizare nu dăunează genunchilor și gleznei. Cu toate acestea, terenul cu asfalt este potrivit și pentru dvs.

Dacă sunteți bine pregătiți și cumpărați pantofii potriviți, elimina toate efectele negative de pe o suprafață dură. O banda de alergare sub forma unui simulator nu este de dorit din cauza biomecanicii precare.

Folosind un simulator, slabire accelerata alergați de fapt - piciorul de sprijin încetează să-și îndeplinească rolul obișnuit, iar faza zborului se schimbă în viteză și durată.

Se rulează pe simulatoare din punct de vedere al biomecanicii - sărituri pe loc. Dacă este posibil, alergați pe stradă.

cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate

Este mai cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate, mai ieftin și mai interesant. Viteza de rulare și timpul de rulare Începeți să alergați într-un ritm care vă permite să luați cele mai lungi alergări fără să vă obosiți. Stabiliți-vă un obiectiv fie în kilometri, fie în durată. Începătorii pot încerca să alerge timp de 1, km sau de minute. Mai bine să începeți cu două alergări pe săptămână, în timp, adăugând încă sesiuni de antrenament.

Distanța este detectată folosind aplicații speciale de rulare pentru Android sau iOS.

Ceai sau Textura pentru a pierde din greutate. Si nu a avea sau taiea foamea. Un ceai 100%natural

Dar veți fi mulțumiți de analogiile sale. Aplicațiile contează timpul, viteza, ritmul, încărcarea și caloriile arse. Intensitatea de rulare Alergarea rapidă sau lentă nu este atât de importantă cum se crede în mod obișnuit. Obiectivul tău este să te obișnuiești cu jogging-ul obișnuit, iar formatul de rulare, viteza și durata sunt nuanțe secundare.

Concentrați-vă pe factori importanți. Alergarea pentru pierderea în greutate va fi eficientă într-o singură condiție - o repetare sistematică. Intensitatea performanței nu afectează rata de pierdere în greutate.

cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate

Amintiți-vă orice exercițiu de putere, indiferent dacă este ghemuit cu un biliard sau lunges, le puteți efectua atât rapid, cât și lent, dar eficacitatea acestui lucru nu se va schimba.

Cum se jogăm corect pentru a pierde în greutate lucru este să le realizăm sistematic. Prin urmare, nu acordați atenție tuturor tipurilor de articole care promit o ardere super-grăsime, efectuată de o tehnică inovatoare.

Toate acestea sunt convenții. Intensitatea și alte caracteristici de alergare nu trebuie să distragă atenția începătorului. Este mai important pentru el să se obișnuiască cu disciplina, precum și să se obișnuiască cu antrenamentele obișnuite.

Cum să respirați în timp ce alergați Încercați să respirați natural. Așa că respirația nu provoacă disconfort. Antrenorii de alergare recomandă începătorilor să-și folosească nasul pentru a inspira și gura pentru a expira. Cu toate acestea, toți oamenii sunt diferiți, iar pentru unii, mici respirații sacadate simplifică mișcarea. De ce trebuie să alergi dimineața?

  • Beta blocanți împiedică pierderea în greutate
  • Cauze de pierdere în greutate pentru sugari
  • Avis fat burner prozis

Informațiile sunt răspândite pe internet că trebuie să rulați dimineața, deoarece noaptea, pentru că nu ați mâncat, mușchii nu au obținut combustibil glicogenîn urma cărora încep să se descompună imediat grăsimea dimineața în loc de zahăr din sânge și alte resurse. Adică dimineața, arderea grăsimilor va fi mai accentuată.

Cu toate acestea, oamenii de știință meticuloși au testat deja nivelul glicogenului după repaus și somn prelungit.

  • 108 salutări soare pentru pierderea în greutate
  • Dr souza pierdere în greutate dublin ga
  • Chili fat burner dawkowanie

După cum s-a dovedit, chiar și după 15 ore de la consumul în ficat există încă aproximativ jumătate din glicogenul acumulat, ceea ce este mai mult decât suficient pentru o alergare de 30 km.