Fibră siberiană pentru pierderea în greutate și sănătate - Produse - June

Fibră pentru a ajuta la pierderea în greutate, Cum poate ajuta fibra cu pierderea în greutate

Contraindicații

Cum să-ți crești aportul de fibre Știm, știm: Fibra nu este tocmai cel mai sexy subiect. Însă obținerea fibră pentru a ajuta la pierderea în greutate potrivite de roughage-intestin-friendly în dieta dvs.

sfaturi pentru a pierde în greutate pentru a rămâne gravidă

Cu toate acestea, înainte de a vă arunca într-o dietă bogată în fibre, este important să înțelegeți ce este de fapt fibra și cum să o adăugați pe placa dvs. O jumătate de cană de fasole neagră poate adăuga 7 grame de fibre în ziua ta.

Beneficiile pierderii în greutate

Mai jos, vom explica de ce acesta este de fapt un lucru bun, atât pentru a pierde în greutate, cât și pentru a vă menține sistemul în formă de vârf. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente metode de a vă gestiona greutatea? Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele!

Completează pe Fibră pentru a scăpa de lire sterline Alimentele fibroase ajută în general la gestionarea greutății, deoarece sunt bogate în nutrienți și sărace în calorii gândește-te: fructe și legume. De fapt, un studiu publicat în februarie în Annals of Internal Medicine a constatat că doar vizând să consumi 30 de grame de fibre în fiecare zi te pot ajuta să slăbești la fel de eficient ca o dietă mai complicată.

Ce este inclus în fibra sibiană

Probabil ați auzit că există două tipuri: solubile și insolubile. Alimentele precum varza de Bruxelles, semințele de in, portocalele, fasolea și ovăzul au o proporție mai mare de fibre solubile, în timp ce verdetele frunze precum kale, tărâțe de grâu, piei de fructe și nuci tind să aibă mai multă fibră insolubilă.

Gândiți-vă la semințele de chia care se extind în apă.

  • Dieta si exercitii de slabit
  • Aplicații pentru pierderea în greutate care vă plătesc

Același lucru se întâmplă și cu acest tip de fibre din stomac. Drept urmare, vă păstrează senzația plină fibră pentru a ajuta la pierderea în greutate mai mult timp, ceea ce poate reduce potențialul de mâncare.

Fibra insolubilă nu se dizolvă în apă; în schimb, rămâne intact și adaugă volum în tractul GI, grăbind timpul de tranzit prin corp și, la faza de atac fără pierdere în greutate său, promovează regularitatea.

pierde în greutate coreea rapidă

Ceea ce este important, cu siguranță, dar nu ne ajută neapărat să slăbești. Într-adevăr, un mic studiu publicat în martie în Nutriție și îmbătrânire sănătoasă a descoperit că suprimarea foamei a fost mai mare atunci când femeile aflate în postmenopauză consumau mese cu un raport de fibre solubile la insolubile 3: 1, comparativ cu un raport 1: 3.

În schimb, concentrați-vă pe consumul unei varietăți de alimente pe bază de plante, care conțin în mod natural un amestec de ambele. Mănâncă mai multă fibră pentru 4 mari beneficii pentru sănătate Fibrele dietetice oferă avantaje dincolo de pierderea în greutate.

Sănătatea intestinului: nu numai că fibrele alimentare îți crește foarte mult scaunul, ceea ce îți reduce șansele de constipație, dar o dietă bogată în fibre poate reduce și riscul de a dezvolta cancer de colon, potrivit Clinicii Mayo.

Fibră pentru pierderea în greutate - Tipuri

Sănătate metabolică: Fibrele sunt de asemenea critice pentru sănătatea metabolică. Carbura indigestibilă ajută la reglarea difuzării rapide a materialelor digerate cum ar fi zahărul prin tractul digestiv, ceea ce poate ajuta la îmbunătățirea nivelului de zahăr din sânge.

280 lbs pierdere în greutate

O dietă sănătoasă bogată în fibre insolubile poate reduce, de asemenea, riscul apariției diabetului de tip 2, în cadrul Clinicii Mayo. Sănătatea inimii: mai mult, fibra a fost legată de o serie de beneficii pentru sănătatea inimii.

Fibra prin modul de pierdere în greutate

Un mare studiu din decembrie publicat în British Medical Journal, de exemplu, a constatat că aportul total de fibre dietetice a fost invers asociat cu riscul de boli coronariene și boli cardiovasculare în 22 de studii de cohortă.

Ca reîmprospătare: nivelurile ridicate de colesterol LDL sunt legate de un risc crescut de afecțiuni, cum ar fi ateroscleroza, boli de inimă și accident vascular cerebral, în centrele de control și prevenire a bolilor.

Veștile bune? Creșterea aportului de fibre este mai simplă decât îți dai seama, spune Silberman.

alli pierdere în greutate în magazine

Este recomandat ca femeile să obțină 25 de grame de fibre pe zi, în timp ce bărbații să obțină 38 adică 21 și 30 pentru femei și bărbați cu peste 50 de ani, respectivîn conformitate cu Ghidul dietetic - dar urmărirea aportului zilnic de fibre nu este într-adevăr durabilă sau plăcut, recunoaște Silberman. În schimb, pur și simplu concentrați-vă pe adăugarea mai multor fructe, legume, cereale integrale, fasole, nuci și semințe în farfurie. Aveți o poveste impresionantă despre pierderea în greutate?

Dar dacă nu sunteți obișnuit să mâncați tone de fibre, asigurați-vă că începeți lent. Legumele crucifere precum varza de Bruxelles, broccoli și conopida sunt printre cei mai mari infractori, așa că asigurați-vă că le introduceți în alimentație treptat. Aveți întotdeauna grijă să beți o cantitate adecvată de apă pe măsură ce creșteți aportul de fibre, deoarece prea multă fibră și prea puțină hidratare pot duce la constipație.

Pierderea rapidă în greutate fără efecte secundare. AcaiBerry — Modul tău inovativ de a pierde kilograme. Și mulți dintre acest accent este pus pe modul în care oamenii pot pierde grăsime în timpul zilei.

Opt căni de apă pe zi este recomandarea standard, dar nevoile fluide diferă de la o persoană la alta, în funcție de factori precum vârsta și nivelul de activitate fizică. Începeți cu cel puțin opt căni sau 64 de unități de apă pe zi și încărcați-vă pe hidratarea fructelor și legumelor, cum ar fi căpșunile, perele, țelina și castraveții, toate care se îndreaptă spre aportul de lichide și, de asemenea, se întâmplă să vă fie bine.

pierderea în greutate după 40 de ani

Acum asta este un dublu câștig. Pierderea alimentelor și a greutății Alegerea Editorului.

Tipuri Fibră pentru pierderea în greutate Fibra este o substanță naturală care curăță perfect corpul. Este suficient să alegeți fibra potrivită și să aflați cum să o luați pentru a scăpa de kilogramele în plus! O tendință similară se datorează sentimentului de sațietate.