Poți să slăbești Hula Hooping Mai bine crezi! Marea Ascensiune

Hula hooping vă va face să pierdeți în greutate

Răsucirea în picioare este un antrenament foarte bun pentru abdomen.

articole diverse "Hula Hoop"

Iată cum să o faceți. Pașii de făcut în picioare Țineți hula hoop cu ambele mâini și așezați picioarele puțin mai largi decât lățimea umerilor.

hula hooping vă va face să pierdeți în greutate plasturi de slabit slim patch

Răsuciți-vă spre stânga, menținându-vă corpul inferior drept. Faceți-o timp de 5 secunde. Răsuciți-vă la dreapta. Rolling Reach Shutterstock Raza de rulare este un exercițiu eficient pentru spate și picioare.

Top 10 exerciții Hula Hoop și beneficiile lor - Ingrijirea Pielii -

Seamănă cu conducerea, doar că direcția aici este destul de mare. Pașii de realizat Țineți cercul hula în fața dvs. Ar trebui să atingă podeaua. Stați cu picioarele la lățimea umerilor.

Ce părți ale corpului beneficiază de hula hooping?

Ținând spatele drept, rulați hula hoop spre dreapta. Fă-o până ajungi la un capăt al camerei. Rulați hula hoop la stânga și reveniți la poziția inițială.

Cercuri de braț Hula Hoop Shutterstock Acest exercițiu funcționează pe brațe și umeri. Iată ce trebuie să faceți. Pași pentru a face cercuri de braț Hula Hoop Țineți hula hoop în aer și înconjurați-l între palme și antebrațe. Țineți coatele ușor îndoite pentru a simți arsura în umeri și brațe.

Apăsați pe copac Shutterstock În acest exercițiu, utilizați cercul hula ca o ganteră. Practic, veți face extensii tricep cu puțină variație. Iată pașii. Pași de făcut Apăsați pe copac Țineți cercul hula în spatele capului. Ridicați piciorul drept și așezați talpa piciorului drept pe partea interioară a piciorului stâng, chiar sub genunchi. Ține-ți spatele drept și privește înainte.

Coborâți hula hoop în spatele dvs. Faceți acest lucru de 10 ori înainte de a schimba picioarele. Hula Hoop V-sit Youtube V-sit-ul este un exercițiu ușor care ajută la dezvoltarea abdomenului puternic.

Pierdere greutate doctor

Pași de făcut Hula Hoop V-sit Așezați-vă pe podea și țineți cercul hula. Brațele trebuie să fie la distanță de umeri. Puneți picioarele pe celălalt capăt al cercului. Amplasați picioarele la lățime de șold.

Poți să slăbești Hula Hooping Mai bine crezi! Marea Ascensiune

Înclinați-vă înapoi, țineți spatele drept și ridicați ambele picioare astfel încât să fie la 60 de grade cu solul. Țineți mâinile întinse înainte. Ridicați mâinile și picioarele și coborâți-le până când picioarele sunt pe punctul de a atinge solul.

hula hooping vă va face să pierdeți în greutate tukh malanga beneficiază în pierderea în greutate

Din nou, ridicați mâinile și picioarele. Repetați de 15 ori pentru a finaliza un set. Faceți 3 seturi pentru a simți arsura în regiunea burții. Hula Hoop Squat Youtube Ghemuiturile sunt un exercițiu potrivit pentru șolduri și coapse, iar adăugarea unui cerc de hula vă ajută să pierdeți grăsimea suplimentară de pe șolduri.

Pașii hula hooping vă va face să pierdeți în greutate făcut Hula Hoop Squat Așezați hula hoop în fața dvs.

Video: Exercitii abdomen: Plank 2021, Iunie

Ține-l cu ambele mâini. Păstrați picioarele la lățimea umerilor. Degetele de la picioare trebuie să fie subliniate. Împingeți șoldurile afară, flecați genunchii și coborâți corpul ca și cum ați fi așezat pe un scaun. În același timp, îndepărtați partea de sus a cercului hula, astfel încât să vă puteți ghemui corect. Asigurați-vă că genunchii nu vă depășesc degetele de la picioare. Reveniți la poziția inițială. O puteți aduce cu o crestătură dacă o faceți cu un cerc de hula.

Flexați ușor genunchii și ridicați ambele picioare. Înclinați-vă puțin și răsuciți-vă în partea dreaptă cu cercul hula. Pauză pentru o clipă și apoi răsuciți-vă la stânga. Repetați de 25 de ori pentru a finaliza un set. Faceți 3 seturi. Exercițiu Hula Hoop pentru umeri și piept Cercul hula nu numai că oferă fermitate și formă șoldului și prăzii, dar este util și pentru trunchi și piept.

hula hooping vă va face să pierdeți în greutate cât de repede pierzi în greutate

Încercuiți cercul în jurul corpului superior și lăsați-l în cercuri fără a-l lăsa să cadă. Iată un videoclip complet despre cum să o faci. Îngenunchierea genunchiului Cercul de genunchi este un antrenament bun pentru coapse, șolduri și genunchi.

hula hooping vă va face să pierdeți în greutate pierderea în greutate pet

Încercați doar să echilibrați cercul între genunchi și nu lăsați-l să cadă în timp ce hula hoop. Iată o demonstrație video.

Cât de mult trebuie să răsuciți cercul

Dansul Hula Hoop Antrenamentul de dans hula hoop poate fi exact ca un exercițiu aerob. Folosirea cercului face pașii mai dificili și te ajută să transpiri mai mult. Tot ce aveți nevoie este o muzică bună - lăsați-vă liber în timp ce dansați în ritm și scuturați prada.

Iată un exemplu. Acestea sunt cele 10 exerciții de hula hoop. Să aruncăm o privire asupra hula hooping vă va face să pierdeți în greutate realizării acestor exerciții.

  1. Pierdere în greutate doctor în poteau ok Pierdere greutate doctor Add: megadozi38 - Date: - Views: - Clicks: Sauna, care încălzește corpul cu raze infraroșii, este plăcută de vizitat, nu vă arde respirația cu aer fierbinte, nu trebuie să vă suprasolicitați ca să rămâneți mai mult în saună.
  2. Aflați cum să pierdeți grăsimea din spate: exerciții fizice, dietă - Societate -
  3. Pierderea în greutate semn precoce al hiv
  4. Top 10 exerciții Hula Hoop și beneficiile lor - Alte
  5. Poate chili să vă ajute să pierdeți în greutate

Avantajele Hula Hooping Iată câteva beneficii comune pentru fitness și sănătate asociate cu cercurile hula: Rămâi în formă și în formă. Veți putea pierde în greutate în doar câteva săptămâni, deoarece vă ajută să ardeți până la de calorii într-o oră. Tinde să vă întărească mușchii, deoarece aceștia sunt implicați în cerc.

Funcționează și pe abs și nucleu.

Te ajută să lupți împotriva depresiei. Te ajută să obții burtica plată de care ai tânjit. Îți face corpul mai flexibil. Deoarece este o activitate distractivă și plină de spirit, te face vesel și menține pozitivitatea.

Ce este Hula Hooping All About?

Îți întărește nivelul de concentrare. Îți oferă o talie flexibilă și tonifiată. Acum, dacă ați compara hula hooping cu alte antrenamente, unde ar sta? Aflați în secțiunea următoare. Exerciții Hula Hoop în comparație cu alte exerciții Experții au descoperit că exercițiile de hula hoop sunt bune arzătoare de grăsimi.

După cum sa menționat anterior, puteți arde până la de calorii. Exercițiile Hula Hoop sunt al treilea cel mai bun arzător de calorii după kickboxing și boot camp. Nu numai că îți tonifică întregul corp, dar au și un efect pozitiv asupra minții tale. Hula hooping este o nouă tendință de fitness. Ședințele lungi și obositoare de gimnastică pot fi uneori dificil de întreținut, dar hula hooping este un mod distractiv și interesant de a rămâne în formă și în formă.

Deci, ia-ți hula hoop astăzi și începe să te răsuciți! Mult noroc.