Pierderea bruscă în greutate - Dr. Corina Nedelcu, Spitalul Monza arzător de grăsimi t7

Mct pierdere de grăsime

Tipuri de ulei MCT MCT reprezintă trigliceridele cu lanț mediu și este o grăsime saturată pe care experții o indică adesea ca fiind mai sănătoasă decât alte grăsimi saturate.

Cum se pierde masa grasă? 6 strategii de pierdere a grăsimii

De ce? Deoarece corpul îl absoarbe mai repede și este mai ușor disponibil pentru a fi folosit pentru combustibil. Uleiul pur MCT mct pierdere de grăsime greu de găsit.

Majoritatea produselor disponibile în magazine sunt un amestec de derivate din nucă de cocos și ulei de palmier și pot avea un efect mai mic decât uleiul pur fabricat în laborator utilizat pentru cercetarea științifică.

Pierderea de grăsime mct, MCT OIL LAURIN BOOST

Ce este uleiul MCT? Pentru a înțelege trigliceridele cu lanț mediu sau MCT, trebuie să ne uităm la structura lor chimică în comparație cu trigliceridele cu lanț lung sau LCT.

Lungimea acestor acizi grași provine din numărul de molecule de carbon din fiecare. Cu cât un acid gras are mai puține molecule de carbon, cu atât este mai ușor de digerat. Deoarece LCT-urile rămân în organism mai mult timp, sunt mai susceptibile de a fi depozitate sub formă de grăsime, în timp ce MCT-urile sunt ușor disponibile ca sursă de energie. Metabolism Mct pierdere de grăsime sunt digerate rapid și sunt adesea considerate o sursă mai bună de combustibil pentru organism.

Corpul obține energia de care are nevoie rapid și fără ingrediente procesate sau zaharuri adăugate.

Cum îl folosim? Ele sunt metabolizate diferit de trigliceridele cu lanț lung LCT găsite în majoritatea celorlalte alimente. Uleiul MCT integrat în mod echilibrat în dietă poate susține lipoliza și poate ajuta la reducerea grăsimii corporale. În plus, scade pofta de dulciuri și crește senzația de sațietate, de plin în stomac.

În timp ce MCT-urile sunt grăsimi saturate, cercetările recente sugerează că nu toate grăsimile saturate sunt rele așa cum se credea cândva. Oamenii de știință cred că acesta este un rezultat direct al cât de repede se metabolizează MCT în comparație cu LCT, cum ar fi uleiul de măsline, grăsimea de vită, untul și uleiul de cocos.

Unde se găsesc MCT-urile? Uleiul MCT pur este produs de om într-un laborator, de obicei izolând MCT-urile în ulei de palmier și nucă de cocos și lăsând în afara LCT-urile care fac aceste uleiuri mai puțin decât ideale.

mct pierdere de grăsime lexus pierderea în greutate

Amintiți-vă doar că aceste surse naturale conțin și LCT. Pierdere în greutate Studiile arată că uleiul MCT crește producția pierdere în greutate mansfield ma peptidă YY și leptină, doi hormoni care fac corpul să se simtă plin. În comparație cu uleiul de nucă de cocos, administrarea a două linguri de ulei MCT la micul dejun i-a determinat pe subiecți să simtă mai puțin foame la prânz și, prin urmare, să mănânce mai puțin.

Acest studiu a demonstrat, de asemenea, o creștere mai mică a trigliceridelor și glucozei atunci când se iau ulei MCT. Energie Deoarece are mai puține molecule de carbon, uleiul MCT mct pierdere de grăsime descompune rapid și se deplasează de la intestin la ficat, unde este metabolizat și utilizat pentru combustibil.

Pierderea de grăsime mct

Uleiul MCT este o parte semnificativă a unei diete ketogenice, din cauza cât de repede se transformă în cetone. În timp ce ceto-ul poate fi considerat o tendință, dieta are o lungă istorie în tratarea convulsiilor și a altor tulburări din cauza modului în care cetonele afectează creierul. Uleiul MCT poate ajuta, de asemenea, la creșterea energiei mct pierdere de grăsime a concentrației.

mct pierdere de grăsime pierderea în greutate cauzată de lipsa de somn

Exercițiu Uleiul MCT poate ajuta în câteva moduri atunci când vine vorba de exerciții fizice. Studiile arată că uleiul poate reduce acumularea de acid lactic în timpul exercițiilor moderate până la intense.

mct pierdere de grăsime voi pierde greutatea folosind un cpap

Acest lucru poate îmbunătăți toleranța și permite perioade mai lungi de activitate. Uleiul MCT poate crește, de asemenea, utilizarea grăsimilor de către organism în loc de carbohidrați când lucrați.

mct pierdere de grăsime posologia eco slim

Efect asupra bacteriilor Studiile arată că MCT-urile din uleiul de cocos pot proteja împotriva infecțiilor cu drojdie, cum ar fi aftele. Cercetările sugerează, de asemenea, că MCT-urile sunt eficiente împotriva anumitor infecții bacteriene. Interesant este că pot avea chiar un impact pozitiv asupra bacteriilor din intestin și pot juca un rol în menținerea sănătății sistemului digestiv.

10 beneficii ale uleiului MCT pentru sănătate

Boala de inima În plus față de susținerea pierderii în greutate și îmbunătățirea toleranței la efort, studiile arată că uleiul MCT poate reduce colesterolul total. Pe lângă faptul că are un efect mai mare asupra colesterolului total decât uleiul de măsline, uleiul MCT a fost mai eficient în reducerea LDL sau colesterolului rău, îmbunătățind în același timp HDL sau colesterolul bun.

mct pierdere de grăsime sr9009 burning de grăsimi

Aceste efecte combinate pot ajuta la reducerea riscului general de boli de inimă. Folosind ulei MCT Uleiul MCT are un punct de fum scăzut, ceea ce înseamnă că nu este potrivit pentru gătit; înlocuirea uleiului MCT cu ulei de măsline în rețetele preferate nu este o opțiune bună. Vestea bună este că uleiul MCT este lipsit de aromă și ușor de adăugat la smoothie-uri sau sosuri de salată. O lingură are aproximativ de calorii, așa că, la fel ca alte grăsimi, este încă important să o folosiți cu moderație.

Este disponibilă și o formă sub formă de pulbere, pe care unii oameni o găsesc puțin mai ușor mct pierdere de grăsime lucreze în dieta lor.

Rezultatele pierderii în greutate mct

Rețineți că majoritatea uleiului MCT achiziționat de pe raft nu este complet pur, chiar dacă se poate spune că este pe sticlă. Majoritatea sunt derivate din ulei de cocos și palmier, dar conțin în continuare unele LCT. Uleiul pur MCT produs într-un laborator nu este disponibil peste tejghea; este folosit în primul rând pentru cercetare. Citiți cu atenție etichetele, pentru a ști ce obțineți cu adevărat.

Are EGGS BAD For You? (Real Doctor Reveals The TRUTH)