Care este cea mai bună metodă de post intermitent pentru pierderea în greutate? Răspunde un doctor

Popsugar posturi de pierdere în greutate

Sfaturi pentru succes Oriunde vă întoarceți, auziți despre beneficiile postului intermitent IFcum ar popsugar posturi de pierdere în greutate pierderea în greutate în special pentru grăsimea încăpățânată din burtămai multă energie, digestie îmbunătățită, scăderea poftelor de zahăr, prevenirea bolilor cum ar fi diabetul și un somn mai bun. Există atât de multe modalități de a încadra postul intermitent în viața ta, trebuie să fie unul potrivit pentru tine.

Puneți în greutate, dar pierdeți grăsimea corporală

Desigur, înainte de a începe orice nou plan de dietă, inclusiv postul intermitent, asigurați-vă mai întâi că vă consultați cu medicul dumneavoastră. Odată ce obțineți OK, a face este un loc minunat pentru a începe, de unde postești zilnic timp de 14 ore și ai o fereastră de mâncare de 10 ore.

Dacă sunteți gata să faceți posturi mai lungi, protocolul 8 este pasul următor perfect. Îți prelungește fereastra de post cu două ore; de exemplu: mâncarea de la prânz până la Dacă descoperiți că mâncați cina mai devreme, s-ar putea să popsugar posturi de pierdere în greutate intereseze să încercați ora 6.

Rezultă pierderea în greutate într-o săptămână Grăsimea interioară a coapsei arde în 2 săptămâni - Antrenament la domiciliu de 8 minute cum să pierzi 10 kg grăsime corporală Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii. Mihaela Bilic: riscurile curelor drastice de slăbire ajută dbol să piardă grăsime Arderea grăsimii popsugar Pierderea în greutate se retrage la prețuri accesibile, cum să slăbești pe termen lung procesul de pierdere de grăsime în organism. Pierdere în greutate garantată Pierdere în greutate masculin de 53 de ani, tukh malanga ajută la pierderea în greutate specializare în pierderea în greutate nasm.

Ce este 6? Aceasta ar putea însemna să mâncăm prânzul la pm, o gustare la 3 pm, apoi să terminăm cina până la Aceasta este o formă mult mai rigidă de post intermitent și cu siguranță cel mai bine salvată pentru fasii experimentați care au încercat alte metode.

pastile de slabit obecon pierdere în greutate thomas hall

Acest plan ar putea fi potrivit pentru dvs. Cum ajută 6 la pierderea în greutate? Expertul pe post, Jason Fung, medic nefrolog specialist în rinichi și autor al Ghidului complet pentru Post, a explicat că postul intermitent crește nivelul hormonilor de creștere și scade nivelul insulinei, ambele contribuind la arderea mai multă grăsime.

Program de slabit/pierdere in greutate - Idei principale Dieta Mea Revent - Elsa Caragia

Aceasta este diferită de metoda tipică de pierdere în greutate sugerată de majoritatea experților, care spune să restricționeze caloriile. Fung a spus că dacă vă reduceți caloriile de la 2.

Metabolismul mai mic te face să te simți rece, obosit și flămând, iar pierderea în greutate în cele din urmă platouri și va trebui să mănânci mai puțin pentru a pierde în greutate, ceea ce nu este durabil. Acesta este motivul pentru care dr. Fung a spus că dietele de restricție de calorii nu reușesc, ceea ce a fost dovedit și în emisiunea TV cu scădere în greutate The Biggest Loser.

53 kg pierd in greutate

Fung lucrează cu pacienții supraponderali cu diabet, iar postul este ceea ce i-a ajutat să piardă în greutate, să-și reverseze diabetul și să obțină medicamente. El a spus că pierderea în greutate se referă la nivelul insulinei. Oamenii care fac repede descoperi că foamea scade, motiv pentru care IF poate ajuta persoanele care au probleme de supraalimentare. Când efectuați orice formă de post intermitent zilnic, vă propuneți să vă mâncați caloriile zilnice, doar într-o fereastră mai scurtă.

Folosiți această formulă pentru a calcula câte calorii ar trebui să mâncați pe zi pentru pierderea în greutate. Pro-uri Fără întreruperi în programul dvs.

pierde grăsimea piciorului acasă s pierderea în greutate boulardie

Dacă aveți tendința să gustați după cină, un timp de întrerupere poate ajuta la reducerea acestui lucru. Puteți începe doar un nou obicei în care vă curbați pe canapea cu o ceașcă fierbinte de ceai din plante.

Acest plan este, de asemenea, flexibil. Dacă preferați să mâncați un prânz mai târziu, puteți schimba fereastra de mâncare - sau o puteți schimba mai devreme 10 dimineața până la Întrucât îți consumi toate caloriile zilnice într-o popsugar posturi de pierdere în greutate mai scurtă, un alt avantaj este că poți să te așezi și să mănânci mese mai mari și să te simți mai satinat decât dacă ai mânca între trei și șase mese mici pe parcursul zilei.

De asemenea, aveți mai multă clemență în ceea ce privește alimentele pe care le mâncați, astfel încât să puteți alege alimente cu un conținut mai mare de calorii sau cu un conținut mai mare de carbohidrați, pe care, poate, v-ați refuzat înainte. Și chiar dacă săriți la micul dejun, puteți mânca în continuare mâncărurile pentru micul dejun; veți întârzia doar masa până mai târziu în zi. Odată ce ai trecut de prima săptămână sau două de post, nici măcar nu îți va fi foame și te vei întreba de ce ai mâncat micul dejun în toți acești ani.

Veți economisi bani și timp cumpărând și pregătind mâncarea și veți putea să vă dedicați puterea creierului în alte domenii ale vieții voastre. Te vei simți mai puțin umflat, mai clar, și mai ușor în minte și corp.

Contra Pentru cei obișnuiți să mănânce toată ziua, limitarea mesei și gustărilor la o fereastră de șase ore poate părea imposibilă. De asemenea, poate fi greu dacă trebuie să consumi o tonă de calorii zilnice, deoarece ți-ar fi greu să mănânci atâta nevoie, fără să te simți umplut. Dacă plecați de la ora 8, va dura o săptămână cam așa ceva pentru a vă obișnui să taiați fereastra de mâncare cu două ore.

Orice formă de post intermitent, în special 6, deoarece este atât de strictă, ar putea fi un declanșator al comportamentelor nesănătoase pentru cei cu antecedente de tulburări alimentare.

Am alternat postul de zi și așa arăta burta mea după 3 săptămâni

S-ar putea să faci o formă mai puțin rigidă de post intermitent, cum ar fi ora 8, dar dacă ai îndoieli, cel mai bine este să vorbești cu un medic, dietetician sau terapeut. Postul intermitent nu trebuie să vă afecteze negativ viața. Sfaturi pentru succes Ca orice mod nou de a mânca, există o perioadă de ajustare.

Cel mai bun sfat este să nu vă plimbați chiar în 6 dacă nu ați mai postit până acum. Începeți cu o fereastră de post de 12 ore, apoi lucrați treptat până la 14 ore, apoi 16 ore.

Bea cafea neagră, ceai, apă carbogazoasă și apă simplă pentru a te umple în timpul ferestrei de post și asigură-te că vei dormi cel zona de ardere a grăsimilor este eficientă șapte ore de noapte pentru a preveni poftele cauzate de oboseală.

dr chou rockford il pierdere în greutate luptând să piardă în greutate la 39

Nu uitați că doar pentru că mâncați doar șase ore din zi nu vă oferă lumină verde să mâncați atât cât doriți în fereastra de alimentare. Alegeți alimente sănătoase, bogate în nutrienți, întregi.

CE ESTE POSTUL INTERMITENT 18: 6? - FITNESS - 2021

Mâncați până când sunteți sățioși, dar nu umpluți și concentrați-vă pe obținerea popsugar posturi de pierdere în greutate proteine, grăsimi sănătoase, carbohidrați complexi și multă fibră. Utilizarea unei aplicații de repaus intermitent poate fi utilă pentru a urmări progresul zilnic și pentru a vă inspira să rămâneți cu ea. Dar amintiți-vă întotdeauna regula cardinală despre post: dacă nu vă simțiți bine, încheiați postul și încercați din nou a doua zi.