Exercitarea și pierderea în greutate pentru femei

Hiit bun pentru pierderea în greutate, Exercițiu aerob vs. anaerob: Care este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati — care este cel mai eficient antrenament pentru slabit?

Sa facem cunostinta cu cei 3 concurenti: HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa si controlata, cu cele de intensitate sporita. Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului.

Ținem legătura!

Antrenamentul cardio consta intr-o serie de exercitii fizice ale caror scop este de a fortifica aceeasta legatura. Ele se desfasoara pe o perioada mai mare de timp si fac inima sa bata cu putere.

Acest lucru sporeste circulatia sanguina pentru a furniza cantitati optime de nutrienti si oxigen fiecarei celula a corpului. Nu are importanta ce exercitii sau forma de antrenament alegi: alergatulmersul pe bicicletadansul, tenisul, atata timp cat iti pune sangele in miscare.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Pentru a ne mentine tonsului, elasticitatea, un echilibru bun chiar si pe masura ce inaintam in varsta, antrenamentul cu greutati ar trebuie sa fie nelipsit din orice plan de exercitii.

Stiinta a investigat prin diferite studii si cercetari gustari intre mese pentru slabit de eficienta a acestor forme de antrenament.

Dar, inainte de a ne grabi sa tragem concluziile, dieta usoara important sa stabilim ca antrenament nu este totul in lupta cu kilogramele in plus! Daca vrei sa ajungi la greutatea ideala, cel mai important pas este sa adopti o dieta in concordanta cu acest obiectiv.

Știința din spatele aerobului vs. anaerobului

Cu alte cuvinte, este necesar sa adopti o alimentatie sanatoasa! Antrenamentele vin sa completeze eforturile de pierdere in greutate. Asadar, daca vrei rezultate cat mai rapide, trebuie sa stii care dintre cele 3 forme de antrenament este mai eficienta sau mai potrivita obiectivelor tale: 1.

Adăugați în lista de dorințe Instalați dans cardio antrenament pentru pierderea in greutate este cel mai bun de 5 la 10 minute de zi cu zi cardio rutina pentru barbati si femei fac exercitii de dans acasa.

Cardio Antrenamentul cardio este foarte accesibil si eficient atunci cand vine vorba de slabit. Conditia este sa creezi un deficit caloric. Acest lucru presupune sa topesti mai multe calorii decat consumi. Pentru a desfasura un antrenament cardio nu ai nevoie de cunostinte vaste in materie de fitness. Alergatul, de pilda, in aer liber sau pe banda de fitness, este suficient.

Related Content

Daca ceea ce-ti doresti nu este doar sa pierzi in greutate, ci sa fii in forma, antrenamentul cardio nu este nici pe departe cea mai eficienta forma de antrenament. Consumul de energie post antrenament este destul de mic, in cazul antrenamentelor cardio. Acest lucru inseamna ca vei arde un numar mare de calorii in timp ce te antrenezi si foarte putine calorii dupa incheierea antrenamentului.

hiit bun pentru pierderea în greutate începutul lenjeriei de slăbire

In plus, este mai usor decat iti imaginezi sa mananci caloriile topite dupa un antrenament cardio. Sa zicem ca topesti in jur de de calorii dupa 30 de minute de alergare.

Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT

Un iaurt, cateva nuci si seminte si un fruct vor fi suficiente pentru a acoperi caloriile consumate. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mananci dupa antrenament. Dar aceasta forma de exercitiu nu topeste atat de multe calorii pe cat si-ar dori cei mai multi dintre noi. Da, intr-adevar, energia consumata in timpul antrenamentului cardio sprijina eforturile de pierdere in greutate.

Exercițiu aerob vs. anaerob: Care este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Cu toate acestea, scopul tau, cu siguranta nu este sa topesti calorii, ci sa elimini surplusul de grasime. Iar daca mananci mai mult decat necesar, nu are importanta cat de mult cardio faci.

Nu vei obtinute niciodata rezultatele dorite. De ce?

hiit bun pentru pierderea în greutate slaboficat slim pret farmacia tei

In timpul unui astfel de antrenament organismul atinge consumul maxim de oxigen intr-o perioada foarte scurta de timp. Pentru ca efortul depus este unul mare, muschii lucreaza la capacitatea lor maxima. In astfel de conditii, corpul va avea nevoie de mai mult oxigen, iar acest lucru va creste perioada de ardere a grasimilor cu pana la 48 de ore dupa finalizarea antrenamentului.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Un studiu desfasurat la o universitate din Scotia a urmarit progresul a 45 de femei supraponderale timp de 15 saptamani. Subiectii au fost impartiti in doua grupe, unul dintre ele a desfasurat antrenamente HIIT de 20 de minute, iar altul hiit bun pentru pierderea în greutate cardio de 40 de minute la intensitate constanta.

La finalul studiului, cercetatorii au descoperit ca femeile care au desfasurat antrenamente HIIT au pierdut din masa de grasime de hiit bun pentru pierderea în greutate ori mai mult decat cele care au desfasurat antrenamente cardio.

Linia de jos Banda de alergat este o mașină de exerciții aerobice extrem de populară. Pe lângă faptul că este un aparat cardio versatil, o bandă de alergat vă poate ajuta să pierdeți în greutate dacă acesta este obiectivul dvs. Pe lângă faptul că vă ajută să pierdeți în greutate, lucrul la o bandă de alergat are și alte beneficii. De exemplu: Puteți folosi banda de alergat pe tot parcursul anului. Este posibil să vă urmăriți emisiunea TV preferată în timp ce vă exercitați.

Si, foarte interesant, antrenamentele HIIT au dus la o pierdere semnificativa in greutate din regiunea picioarelor si posteriorului. Balanta inclina, asadar, de partea antrenamentelor HIIT: de 3 ori mai multa pierdere din masa de grasime, in jumatate din timp.

Dezavantajul acestor tipuri de antrenamente il reprezeinta durata indelungata de recuperare necesara organismului si faptul ca nu poate fi executat pe o durata de timp mai mare de 20 de minute, decat cu eforturi foarte mari.

Este antrenamentul HIIT cel mai bun mod de a pierde în greutate? Antrenamentele pe intervale de intensitate HIIT sunt compuse din explozii scurte de sprinturi de intensitate foarte mare pentru un interval de timp cuprins între 10 secunde și câteva minute, cu o perioadă de recuperare de la unu la cinci minute cu exerciții la o intensitate mică sau în stare de repaus. Aceasta se repetă pe un anumit interval de timp, care ar putea varia de la atât de puțin cât înseamnă patru minute până la douăzeci de minute, la persoane bine pregătite fizic. Se presupune că acest tip de antrenament arde cât mai multe calorii, crește capacitatea aerobă și oferă alte beneficii pentru sănătate similare sau chiar mai bune decât cele obținute atunci când faci exerciții într-un ritm mai lent pentru un interval de timp mai lung.

Antrenamentul cu greutati Sa recapitulam: cardio te ajuta hiit bun pentru pierderea în greutate topesti un numar semnificativ de calorii, insa HIIT te ajuta sa topesti un numar mai mare de calorii, in timpul si dupa antrenament. Asadar, care este rolul antrenamentului cu greutati? O cercetare in hiit bun pentru pierderea în greutate a supravegheat 3 categorii de persoane care urmau un regim alimentar pentru slabit: un grup nepracticant de fitness, un grup practicant de aerobic si un altul practicant de aerobic si antrenamente cu greutati.

Fresh articles

Toti subiectii au pierdut in greutate 10 kg, insa cei care ridicau greutati au mai pierdut inca 3 kg din masa de grasime. De asemenea, atunci cand ridici greutati topesti caloriile mai eficient. Un circuit de numai 8 miscari consumapana la de calorii. Antrenamentul cu greutati, atunci cand este combinat cu cele doua, este reteta succesului.

hiit bun pentru pierderea în greutate pierderea în greutate caracteristici faciale

Dar, care sunt cele mai indicate exercitii pentru antrenamentul cu greutati atunci cand se vizeaza pierderea in greutate. Ei bine, specialistii sunt de parere ca cea mai buna alegere sunt exercitiile care solicita cat mai multi muschi. Cu alte cuvinte, exercitiile de baza: genuflexiuni, fandari, burpees, flotari etc.