Modificări ale grăsimilor corporale

Modificări ale compoziției corporale cu pierderea în greutate

Modificări ale compoziției corpului cu pierderea în greutate

În timp ce mulți au succes, pierderea în greutate este adesea însoțită de o pierdere a masei corporale slabe. Această pierdere a masei corporale slabe are multiple implicații negative asupra sănătății.

Prin urmare, strategiile de slăbire care protejează masa corporală slabă sunt de valoare. Este dificil să consumi un deficit caloric semnificativ, menținând în același timp masa corporală slabă, indiferent de distribuția macronutrienților.

Prin urmare, eficacitatea diferitelor suplimente alimentare asupra greutății corporale și a compoziției corporale au fost un subiect de interes pentru cercetare.

S-a demonstrat că picolinatul de crom îmbunătățește compoziția corpului prin menținerea masei corporale slabe. În această lucrare analizăm câteva strategii obișnuite de scădere în greutate și suplimente alimentare, cu accent pe impactul lor asupra compoziției corpului și le comparăm cu efectul picolinatului de crom.

Cele mai frecvente cauze ale obezității sunt supraalimentarea și inactivitatea fizică. Cu toate acestea, în cele din urmă, greutatea corporală și compoziția sa sunt rezultatul geneticii, metabolismului, mediului, comportamentului și culturii. Este bine recunoscut faptul că obezitatea nu numai că are un impact semnificativ, advers asupra riscului bolii, dar are și consecințe importante asupra morbidității, dizabilității, bunăstării emoționale și calității vieții.

Fără dietă! Cum să elimini grăsimea abdominală, pierderea în greutate 15 kg într-o săptămână

Prin urmare, eforturile de prevenire, reducere sau intervenție în ceea ce privește creșterea în greutate și obezitatea sunt în fruntea preocupărilor de sănătate publică. Datorită costurilor mari pentru sănătatea fizică și psihologică, au fost efectuate o mulțime de studii clinice privind diferite intervenții pentru îmbunătățirea greutății corporale și a compoziției.

Concentrarea pe compoziția corpului este esențială, deoarece chiar mai importantă decât pierderea în greutate globală este pierderea durabilă a grăsimii FMmenținând în același timp masa slabă LBM. Cele mai populare programe comerciale de pierdere în greutate sunt modificări ale compoziției corporale cu pierderea în greutate ca fiind capabile să reducă greutatea corporală în primele câteva săptămâni; cu toate acestea, din greutatea pierdută, o cantitate semnificativă include atât pierderi în LBM cât și FM, precum și modificări ale stării fluidului.

O mare parte din cercetările timpurii au utilizat intervenții de scădere în greutate care au fost concepute în jurul modificărilor dietetice care s-au concentrat pe restricția caloriilor și rezultatele s-au concentrat în primul rând pe modificările greutății totale, spre deosebire de modificările compoziției corpului [2].

pierde în greutate cu culturlle moduri ușoare de a diminua talia

Această abordare sa dovedit a fi înșelătoare și potențial dăunătoare sănătății datorită faptului că s-au produs și reduceri substanțiale ale LBM, iar pierderea în greutate a fost adesea redusă rapid [3]. Dintre aceste produse, s-a demonstrat că picolinatul de crom Chromax ®, Purchase, NY, SUA; CrP ajută modificări ale compoziției corporale cu pierderea în greutate să piardă grăsimea și greutatea corporală totală, păstrând în același timp și masa musculară slabă.

S-a demonstrat că joacă un rol important în metabolismul glucozei, lipidelor și aminoacizilor prin efectele sale potențiale asupra acțiunii insulinei [9]. Cu toate acestea, aportul alimentar de crom este de obicei suboptim, deoarece puține diete conțin chiar și minimum 50 mcg [9].

Deoarece majoritatea oamenilor consumă jumătate din cantitatea recomandată, probabilitatea ca suplimentarea cu crom să fie benefică este crescută. Prin urmare, adăugarea unor forme biodisponibile de crom în dietă este vitală pentru ca indivizii să beneficieze de efectele cromului asupra compoziției corpului. Pe baza înțelegerii că scăderea LBM în timpul pierderii în greutate poate afecta negativ diferite procese fiziologice și, la rândul său, poate împiedica menținerea pierderii în greutate și compoziția corpului sănătos, scopul acestei scurte revizuiri este de a evalua impactul diferitelor strategii dietetice asupra LBM ca suplimente alimentare populare utilizate adesea ca adjuvanți pentru a îmbunătăți rezultatele pierderii în greutate, inclusiv întreținerea LBM.

Pub Med și Google Scholar au fost căutați în următorii termeni: pierderea în greutate și masa corporală slabă; pierderea în greutate și compoziția corpului; precum și pierderea în greutate și masa corporală slabă asociate cu fiecare supliment și strategie dietetică acoperită.

pierderea în greutate camp michigan penn scăderea în greutate

Strategii de slăbire Există multe strategii diferite de slăbire cu multe subtipuri și planuri comerciale. Majoritatea includ un fel de restricție calorică și se concentrează de obicei pe un anumit interval de macronutrienți. Pe baza pierderii problematice a LBM asociate modificări ale compoziției corporale cu pierderea în greutate regimurile tipice de slăbire, recentele studii de slăbire s-au concentrat nu doar pe greutatea totală pierdută, ci și pe modificările compoziției corpului în plus față de greutatea totală pierdută [15].

regim de slabit 10 kg cel mai bun mod de a pierde în greutate netmums

O prezentare generală a diferitelor studii clinice privind pierderea în greutate pentru a examina modificările compoziției corporale care apar din utilizarea programelor populare de dietă. Trebuie subliniat faptul că fiecare program de dietă este distinct și conține programe unice și diferite de exerciții și diete despre care se crede că sunt utile pentru pierderea în greutate, dar care nu sunt întotdeauna evaluate de schimbarea compoziției corpului.

Rezultatele au arătat că toate programele populare de dietă examinate duc la scăderea în greutate, deși un procent mare din greutatea pierdută în timpul acestor programe de dietă provine din pierderea LBM [14,16,17,18]. Dieta foarte saraca in calorii 2. Dieta ketogenică 2. Acest lucru se datorează în primul rând rolului proteinei, în special aminoacidului leucină, care joacă în inducerea sintezei proteinelor musculare și, într-o oarecare măsură, în creșterea sațietății [23].

  • Fat de burtă inferioară atât de greu pierde
  • Sfaturi de pierdere în greutate în timpul somnului
  • Ardeți arzătoarele de grăsime hd

Influența diferitelor compoziții dietetice și a unui program regulat de exerciții fizice a fost evaluată la de femei obeze în decurs de 14 săptămâni.

Dieta bogată în fibre S-a sugerat că, atunci când se compară dietele cu distribuții variate de macronutrienți, tipul de carbohidrați consumat poate influența rezultatele, deoarece sursele bogate de carbohidrați din fibre pot favoriza pierderea în greutate prin saturarea crescută [18] și densitatea mai mare a nutrienților în comparație cu sursele mai mici de fibre.

Mai mult, aportul ridicat de fibre poate contribui la scăderea absorbției calorice prin legarea cu grăsimile [27]. Suplimente alimentare și compoziție corporală S-a demonstrat că exercițiile fizice ajută la compensarea unora dintre modificările LBM experimentate cu pierderea în greutate [29,30].

Modificări ale compoziției corpului cu pierderea în greutate Introducere

Cu toate acestea, exercițiile fizice nu sunt întotdeauna fezabile sau durabile pentru toată lumea și nu pot compensa întotdeauna pierderea LBM într-o măsură care atenuează impactul negativ asupra sănătății.

Prin urmare, din cauza provocării de a preveni pierderea semnificativă a LBM în multe programe de slăbire, cercetări suplimentare au examinat eficacitatea diferitelor suplimente alimentare asupra greutății corporale și a compoziției corporale.

cum să pierdeți rapid greutatea vanității gnc thermo burst burner burner efecte secundare

Figura 2 ilustrează diferite studii care au fost efectuate cu suplimente alimentare selectate privind pierderea FM versus pierderea LBM în comparație cu CrP. Suplimentele alimentare au fost alese pentru popularitatea lor, precum și pentru disponibilitatea cercetărilor privind pierderile FM și LBM.

Sunt prezentate modificările în compoziția corpului care apar din utilizarea CrP comparativ cu alte suplimente alimentare populare din diferite studii clinice privind pierderea în greutate. Trebuie subliniat faptul că fiecare supliment și condițiile de studiu sunt distincte și conțin programe și diete de exerciții unice și diferite, despre care se crede că sunt utile pentru pierderea în greutate, dar în cele din urmă nu sunt evaluate de compoziția generală a corpului.

Rezultatele au arătat că, comparativ cu alte suplimente populare pentru slăbit, suplimentarea cu CrP a avut ca rezultat cel mai mare procent de pierderi FM și cel mai mic procent de pierderi LBM din pierderea totală în greutate.

Modificări Corporale În Timpul Pierderii În Greutate

În timp ce CrP și alte suplimente alimentare duc la pierderea în greutate, un procent mai mare din greutatea pierdută în timpul acestor studii provine din pierderea LBM. CrP pare să ofere un mijloc eficient de îmbunătățire a compoziției corpului, deoarece indivizii își pot pierde grăsimea, păstrându-și în același timp mușchiul [14,31,32,33,34].

Crom picolinat Cromul este un oligoelement esențial implicat în metabolismul carbohidraților, grăsimilor și proteinelor și este combinat cu acid picolinic pentru a spori absorbția. Facilitează acțiunea insulinei, sa dovedit că îmbunătățește controlul glicemic în diabet [35] și s-a dovedit că îmbunătățește compoziția corpului, ajutând la menținerea LBM [36].

Mai mult, acțiunea îmbunătățită a insulinei crește rata de absorbție a glucozei și a aminoacizilor în celulele musculare.