Ce se întâmplă în organism când cheat mile?

Ziua cheat pentru pierderea de grăsimi, Ziua cheat ce. Ce este "Chetmil 'dreapta"? În ce cantitate este

Ziua înșelătoriei cu conținut scăzut de carbohidrați Tarabele de dietă sunt frustrante. Limitați carbohidrații, dar scara vă ignoră. O zi ieftină în carbohidrați poate ajuta prin agitarea metabolismului. Iată dovada științifică și un plan pentru a o face corect.

Ziua cheat ce. Ce este "Chetmil 'dreapta"? În ce cantitate este

De ce zilele de trișare ard mai multe grăsimi Cum să-ți planifici ziua perfectă de înșelăciune cu conținut scăzut de carbohidrați Zilele dinainte și după ce înșeli Cum ajută trișarea? Corpul tău se adaptează rutinelor fizice și modurilor de a mânca - în cele din urmă. Progresul dietei se ridică și noi platoul. Zilele de înșelăciune zguduie puțin lucrurile, metabolic vorbind.

Când să-ți înșeli dieta

Dacă nu observați progrese în ceea ce privește consumul scăzut de carbohidrați, înșelarea dietei vă poate ajuta. Pentru a începe, programați șase zile cu conținut scăzut de carbohidrați, urmate de o zi minunată de înșelătorie.

Când să-ți înșeli dieta Ziua de înșelăciune cu conținut scăzut de carbohidrați permite carbohidrați suplimentari, de preferință sub formă de carbohidrați încet: cartofi dulci, fasole sau nuci - alimente permise după faza de inducție Atkins. Dacă tocmai începeți Atkins, nu este recomandată, în general, o zi de trișare cu conținut scăzut de carbohidrați. Așteptați câteva luni, vedeți dacă progresul dvs.

pierderea de grăsime ces cest qui 8 săptămâni pierdere de grăsime

De ce Zilele Cheat ajută la arderea grăsimilor Zilele scăzute în carbohidrați sună contraproductiv. De fapt, este o cheie pentru pierderea mai rapidă a grăsimii. Pe măsură ce corpul nostru se adaptează la rutină, nivelul de leptină scade și pierderea în greutate încetinește.

Ce este o „Ziua Cheat”?

Leptina este un hormon care controlează metabolismul și pofta de foame. După câteva săptămâni de dietă, nivelul de leptină scade și depozităm mai multe grăsimi. Înțelegeți metabolismul Folosiți o zi de înșelăciune cu conținut scăzut de carbohidrați pentru a vă depăși corpul.

Consumul de mai multe calorii, carbohidrați și grăsimi într-o zi pe săptămână crește nivelul de leptină. Creșterea nivelului de leptină vă menține corpul pregătit pentru pierderea rapidă a grăsimilor toată săptămâna. Cum să-ți înșeli dieta Zilele de trișare stimulează arderea grăsimilor și pierderea în greutate - dar numai atunci când trișați într-un mod sensibil. Aveți un plan Bugetează-ți caloriile pentru ceea ce contează cel mai mult.

Fii realist - nu înnebuni. Nu mergeți la Duncan Donuts. Important: Înainte de ziua înșelătoriei Mai întâi, testați limitele de carbohidrați.

Cheat masa (definirea conceptului)

Este posibil să nu aveți nevoie de o zi de înșelăciune. Dacă faceți acest lucru, determinați caloriile totale ale zilei de trișare și începeți să planificați. Testul numărului de carbohidrați Dacă v-ați adaptat la rutina cu conținut scăzut de carbohidrați, încercați să renunțați la totalul de carbohidrați zilnici cu o zi înainte de a vă înșela dieta.

Dacă mediați 40 de carbohidrați neti pe zi, scădeți acest număr la 20 pierde greutatea cu corpul de vi 30 pentru câteva zile și vedeți dacă scara începe să se miște din nou. Dacă nu există nicio îmbunătățire după o săptămână, planificați-vă ziua înșelătoriei cu conținut scăzut de carbohidrați.

Numărați-vă caloriile Mănânci prea mult? Mănânci prea puțin? Mâncând prea multe sau prea puține calorii, arde grăsimea.

Mai întâi, aflați exact de câte calorii are nevoie corpul dumneavoastră. Calculator de calorii Calculatoarele de calorii vă găsesc nevoile zilnice în funcție de vârstă, înălțime și greutatea actuală.

awkward molly tarlov pierdere în greutate pierderea în greutate chirurg perth

Ce să mănânci în ziua în care înșeli O mică planificare pentru ziua înșelătoriei cu conținut scăzut de carbohidrați merge mult. Minimizați efectele secundare alegând alimentele potrivite pentru ziua de înșelăciune.

Mâncarea sau ziua de înșelăciune sunt mai bune pentru a pierde rapid în greutate?

Mănâncă carbohidrați încet Glucidele lente se absorb treptat. Glucidele lente durează mai mult timp pentru a fi digerate, te mențin mai plin pentru o perioadă mai lungă de timp și nu provoacă creșteri bruște ale insulinei.

Mănâncă carbohidrați cu atenție Ai poftă de ceva dulce la înșelăciunea cu conținut scăzut de carbohidrați? Evitați sau cel puțin limitați carbohidrații dulci prelucrați, cum ar fi fursecurile, prăjiturile și pâinea.

Re: Cheat Day

Este ușor să îmbunătățiți funcția creierului, să reduceți colesterolul și să pierdeți mai mult în greutate. Mâncând ciocolată? Respectați regulile de ciocolată. Mănâncă doar ceea ce iubești Când vă înșelați dieta, faceți-o delicioasă. Nu luați o duzină de gogoși, dar răsfățați-vă cu ceva care merită savurat, cum ar fi o pană de brânză cremoasă.

Ziua Cheat

Quesadillas cu afine Brie și nucă Mergi după aromă Orice ți-ar plăcea, cumpără-l în cea mai intensă și gustoasă formă. Veți mânca mai puțin din el și veți obține în continuare aroma pe care o doriți. Îndepărtați-vă de sare de mare gourmet sau sare kosher groasă. Presară-o peste o roșie coaptă, roșie. Veți avea o aromă strălucitoare, strălucitoare, o lovitură sărată și o criză mai bună - veți folosi mai puțin. Bucură-te cu toate simțurile tale În ziua de înșelăciune cu conținut scăzut de carbohidrați, serviți mesele pe o farfurie unică sau colorată cu o garnitură.

Apreciați atracția pentru ochi. Obțineți mai multă satisfacție de la mâncare.

va duce la pierderea în greutate arzător de grăsime după masă

Mănâncă încet, ia mici mușcături și bucură-te de gust. Creați o experiență satisfăcătoare, plină de atenție. Mănâncă alimente care umplu Mănâncă alimente care merg la distanță. Încercați fructe proaspete cu smântână grea sau cartofi dulci cu unt alimentat cu iarbă. A doua zi după înșelăciune Înșelarea la dieta ta afectează restul săptămânii.

Introducere

Iată ce trebuie să aveți în vedere și cum să faceți față. Avantajele Cheat Day După ziua înșelătoriei cu conținut scăzut de carbohidrați, beneficiile continuă în următoarele 5 până la 6 zile. Metabolismul dvs. Efecte secundare Cheat Day Greutatea apei Zilele cu scăderi în carbohidrați implică mai mulți carbohidrați decât de obicei. Excesul de carbohidrați determină corpul să rețină apă. Nu vă faceți griji - greutatea apei dispare după ziua cheat pentru pierderea de grăsimi perioadă de zile după dieta obișnuită cu conținut scăzut de carbohidrați.

Cheat Day Backslide Este aproape imposibil să fii perfect cu o dietă săracă în carbohidrați. Toată lumea alunecă în sus și este în regulă, atâta timp cât nu îți lași alunecarea sau ziua înșelătoriei să se transforme într-un derapaj pe termen lung. Dacă alunecați înapoi după ziua de înșelăciune, învățați din ea și reveniți imediat în modul dvs. Nu aruncați prosopul. A înșela sau a nu înșela?

pierde linia de grăsime cum să pierdeți rapid grăsimea de șold

Nu sunteți sigur cu privire la o zi ieftină în înșelăciune? Noii îngrijitori trebuie să ziua cheat pentru pierderea de grăsimi cu precauție, deoarece încă se formează obiceiuri cu conținut scăzut de carbohidrați. Unii îngrijitori mici spun că luarea unei pauze de la planul de alimentație face mai ușor de urmărit pe termen lung. Alții spun că zilele de trișare cu conținut scăzut de carbohidrați sunt o invitație deschisă pentru dezastru.

lexington ky pierdere în greutate capacele de pierdere în greutate

Mă descurc bine în planul meu, așa că l-am câștigat. Pur și simplu nu pot renunța introduceți mâncarea preferată aici. Zilele de înșelăciune mă ajută să o controlez. Vreau să mănânc mai comod, ca toți ceilalți. Pot să slăbesc orice greutate pe zi pe care am înșelat-o prin reducerea carbohidraților.

Deoarece acesta este un stil de viață și nu o dietă, vor exista momente când ziua cheat pentru pierderea de grăsimi în afara planului. Cheat Day Contra Înșelarea anulează unele progrese pe care le-ați făcut, deși temporar.

Ziua înșelătoriei pentru pierderea în greutate - mai mult decât un mit?

Consumul de prea mulți carbohidrați vă va scoate din cetoză, eliminând unele dintre beneficiile unei diete cu conținut scăzut de carbohidrați. Articulațiile se dur pe măsură ce inflamația revine pentru o scurtă perioadă de timp. Consumul de rece pierde grăsime duce la pofte și binges.

În curând, mâncați din ce în ce mai mult.

Ziua Cheat

Cheat Day Recap Dacă progresul dvs. Adăugați o zi de înșelăciune la săptămâna cu conținut scăzut de carbohidrați Mănâncă carbohidrați mai sănătoși și mai înalți și bucură-te cu adevărat de ziua de înșelăciune fără a te depăși.

Curățați orice efecte secundare dezordonate, reveniți la cetoză, clătiți și repetați.

What Victor Cruz Does On a Cheat Day - Cheat Day - Men's Health

Plan de masă aproape zero Intrați în cetoza profundă, rupeți-vă taraba, recuperați-vă din ziua înșelătoriei sau resetați-vă dieta în trei zile folosind această tehnică agresivă, renumită pentru prima dată de Dr. Robert Atkins acum 40 de ani. Susținut de știință și puternic Planul de masă Aproape Zero Carb este un instrument puternic, care permite dietelor rezistente la metabolici să ajungă rapid la cetoza nutrițională profundă.